Ni som känner mig vet att jag gillar att laga mat och baka och därför tänker jag dela med mig lite då och då med lite recept. De flesta är egna påhittade, jag älskar att experimentera med smaker och kryddor, men jag kommer även att dela med mig av sådant som redan finns om jag tycker att det är gott och intressant. Jag har en separat sida för detta: reinosmatblogg.blogspot.com
Länken hittar ni längst upp till höger om det är av intresse. Skriv gärna vad ni tycker om ni testar mina recept.
Just nu finns det bara ett recept, med bild, på en rätt som jag gjort nu på morgonen. Det är snart 10 år sen jag gjorde rätten för första gången, och den brukar alltid gå hem hos de som jag bjudit.

Fler recept kommer med jämna (eller ojämna) mellanrum. 😀

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Påsken 2023

Körkort

2022, vilket år det blev.