Jaha, då har lite drygt halva min semester avverkats. "Bara" 16 dagar kvar. Vad har jag då gjort på min semester? Jo, jag har gift mig med min älskade, vi har haft en jättetrevlig efter-bröllops-fest med trevliga människor och mycket mat. Vi har plockat bär och svamp. Jag har vissa dagar inte gjort nånting, utan bara njutit av att vara ledig. Snart åker jag och min fru på en liten resa några dagar. Och om cirka en månad flyttar vi till en större lägenhet, och det känns skönt. Har verkligen saknat ett rum till nu när vi är två. Det har fungerat bra med bara två rum och kök också, men ett extra rum vill vi ha om vi nån gång kanske får besök av min frus familj, eller om någon annan hälsar på och kanske behöver stanna över natten. Livet leker och jag mår bättre än på länge. Love is in the Air.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Påsken 2023

2022, vilket år det blev.

Skolgången